مراکز عرضه انواع توری بسته بندی

مراکز متعددی در سراسر کشور مشغول عرضه انواع توری بسته بندی می باشند. اهمیت وجود این توری ها بر همگان ثابت شده است.

عرضه انواع توری بسته بندی

تولید انواع توری های بسته بندی

توری های بسته بندی در پارامتر های متفاوتی تهیه و عرضه می گردند. این توری ها معمولا در ظرفیت های 7 تا 45 کیلوگرم و سایز های متفاوت عرضه می شود. رنگ های استفاده شده برای این توری ها زرد، قرمز، نارنجی، سبز و بنفش است.
این توری ها باید دوام بالا و تهویه مناسب داشته باشند تا در جا به جایی از پاره گی یا فاسد شدن میوه ها جلو گیری کنند. در صورتی که دارای کیفیت لازم نباشند می توانند ضرر های هنگفتی را به وجود بیاورند.
معمولا این توری ها به صورت عمده به فروش می رسند. چون بازار به حجم زیادی از این کالا احتیاج داشته و افراد نیز سعی می کنند با خرید عمده مبلغی مناسب تر پرداخت نمایند.

عرضه انواع توری بسته بندی

قیمت توری های بسته بندی

همانطور که گفتیم کیفیت و سایز و ظرفیت این توری ها با هم متفاوت است بنابراین با تغییر این پارامتر ها قیمتشان نیز با هم متفاوت می شود.
قیمت این توری ها به موارد زیر بستگی دارد:

  • ظرفیت وزن توری
  • رنگ توری
  • سایز وابعاد توری

ناگفته نماند که این توری ها باید یک سری ویژگی های به خصوص داشته باشند. همه آن ها باید در مقابل آسیب دیدن و پاره گی مقاوم بوده و همچنین تهویه مناسبشان مانع از فاسد شدن میوه گردد.
و در نهایت این توری ها باید به راحتی باز و بسته شوند تا در وقت نیز صرفه جویی شود.

عرضه انواع توری بسته بندی

عرضه انواع توری بسته بندی

خرید توری های بسته بندی به روش های خرده و عمده در فضای بازار و در فضای فروشگاه های اینترنتی صورت می پذیرد. اگر مایلید حجم زیاد نیاز بازار را پوشش داده و در نهایت خودتان نیز مبلغ کمتری برای هر یک ازاین توری ها پرداخت کنید حتما خرید عمده را انتخاب نمایید.
همچنین در صورت تمایل داشتن به خرید اینترنتی در ابتدا سابقه فروشگاه مورد نظر را به دقت بررسی کرده و سپس در صورتی که خواهان خرید عمده هستید با نماینده های سایت حتما موضوع را در میان بگذارید.چون سیستم فروش اینترنتی به این شکل است که قیمت یک کالا در تعداد کالا های درخواستی شما ضرب می شود.
در این صورت برایتان صرفه اقتصادی نخواهد داشت و در صورت عدم توافق با فروشگاه مربوطه، همان خرید حضوری را انتخاب نمایید.

تماس با ما