سایت آنلاین فروش برچسب تبلیغاتی میوه

یکی از روش های فروش محصول تولیدی سایت های آنلاین هستند. برچسب تبلیغاتی میو ها به شکل های مختلفی در این سایت ها وجود دارند. در این بخش به سایت آنلاین فروش برچسب تبلیغاتی و اطلاعاتی دیگر پیرامون این مطلب می پردازیم.

فروش برچسب تبلیغاتی

برچسب تبلیغاتی میوه

برچسب تبلیغاتیی که بر روی میوه ها چسبانده می شوند در واقع علاوه بر جنبه ی اصلی آن که تبلیغات است، جنبه ی دیگری مانند توضیحات درمورد نوع تولید این میوه به خریدار می دهد.
این برچسب ها از جنس های مختلفی هستند و جالب است بدانید بعضی از آن ها نیز قابل خوردن هستند!
برچسب های تبلیغاتی در واقع به صورتی دیگر، جذب کننده ی افراد در خرید این محصولا هستند زیرا اگر توضیحات کاملی را در مورد میوه داده باشند می توان گفت کیفیت بسیار بالایی دارند.

فروش برچسب تبلیغاتی

برچسب های تبلیغاتی بیانگر چه موضوعی هستند؟

برچسب های تبلغاتی، دارای رمزی های هستند که به آن ها “PUL” می گویند. ای رمز ها یک دسته عدد 5 تایی هستند که هر عدد بیانگر یک موضوع است. در این بخش به این اعداد می پردازیم و معنای آن ها را بیشتر باز می کنیم:

  • میوه ای را خریداری می کنید که بر روی آن برچسبی با اعدادی 5 رقمی موجود است. اگر رقم اول این اعداد 3 یا 4 باشد، بیانگر این موضوع است که آن میوه با بهترین وسایل کشاورزی و بهترین کود ها و آفت کش ها به ثمر رسیده است و برای فروش از جایگاه بالایی برخور دار است.
  • دومین دسته از برچسب ها، بر روی خود اعدادی 5 رقمی دارند که رقم اول آن ها با شماره 8 آغاز می شود. این اعداد 5 رقمی بیانگر این است که میوه ی که انتخاب کرده اید، تغییراتی در ژنتیک آن ایجاد شده. این تغییرات باعث می شود میوه نسبت به سرما مقاوم تر و از بیماری های مختلف دور باشد. این برچسب را بیشتر بر روی موز ها و هنوانه ها می بینید.
  • آخرین دسته از برچسب های رمز دار هستند که بر روی میوه هایی خاص اعمل می شوند. این برچسب ها رمز های 5 رقمیی دارند که رقم اول آن ها با 9 شروع می شود. این اعداد بیانگر این موضوع هستند که میوه ی انتخابی شما ارگانیک است.

فروش برچسب تبلیغاتی

میوه ی ارگانیک، چه نوع میوه هایی هستند؟

یه میوه هایی لقب ارگانیک را می دهند که از اولین راه ساخت آن ها از راه های ارگانیک استفاده شده باشد. یعنی کشاورز زمانی که برز درخت و یا گیاه این میوه را می کارد، از آب تسویه شده برای آب یاری آن ها استفاده کند. خاکی که از آن استفاده می کند به دور از هر گونه بیماری باشد و از هیچ گونه کود شیمایی در به ثمر رسیدن آن ها استفاده نکند. این میوه ها معمولا به تعداد کمی به بازار عرضه می شوند و قیمت نسبتا بالایی نسبت به مثل خود در شکل غیر ارگانیک دارند.

سایت آنلاین فروش برچسب تبلیغاتی میوه

یکی از روش های پر طرفدار فروش محصولات، سایت های آنلاین هستند. این سایت ها، راهی بسیار راحت برای ارتباط مشتری و تولید کننده را فراهم می کند و به دلیل حذف واسطه در این نوع از خریدا قیمت ها بسیار مناسب بوده. فروش برچسب تبلیغاتی میوه از روی سایت های آنلاین، طرفدار های بیشتری دارد زیرا از تمام شهر های کشور می توانند از این طریق اقدام به خرید کنند.

تماس با ما