خرید و فروش توری بسته بندی در تهران

خرید و فروش توری بسته بندی در تهران رونق قابل توجهی دارد چون تهران بزرگترین میدان میوه و تره بار دار دارد و برای انتقال میوه و مرکبات از سر زمین کشاورزی به میدان و از میدان به مغازه ها وجود این توری ها ضروری میباشد.

فروش توری بسته بندی در تهران

خرید و فروش توری بسته بندی در تهران

در همه شهر های کشور برای انتقال میوه از زمین های کشاورزی به میدان میوه و تره بار باید از این توری ها استفاده کرد. این توری ها بسیار مقاوم و محکم هستند و به هیچ عنوان پاره نمی شوند و همچنین به دلیل تهویه مناسب از فاسد شدن میوه ها جلو گیری به عمل می آورند.
تهران به دلیل پاییتخت بودنش و همچنین به دلیل اینکه بزرگترین میدان میوه تره بار کشور را دارد، نیازش از بابت این توری ها بیشتر از همه است و به همین دلیل بیشتر هم خرید و فروش میگردد.
خرید توری بسته بندی در تهران به روش های عمده و خرده انجام می پذیرد. به دلیل حجم بالای نیاز بازار بهتر است این توری ها به روش عمده خریداری شوند تا هم نیاز بازار تامین گردد و هم قیمت پرداختی برای هر توری مناسب تر محاسبه شود.

فروش توری بسته بندی در تهران

توری های بسته بندی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

توری های بسته بندی نقش مهمی در انتقال میوه ها ایفا می کنند و اگر کوچکترین مشکلی در آن ها باشد باعث ایجاد یک ضرر هنگفت خواهد شد.این توری ها باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • این توری ها باید تحمل جرم زیاد میوه ها را داشته باشند و در حین جابه جایی پاره نشوند.
  • این توری ها باید دارای تهویه مناسب باشند تا میوه ها فاسد نشوند.
  • این توری ها باید در رنگ های متفاوت تولید و توزیع شوند تا تنوع کار نیز بالا برود.
  • این توری ها باید در سایز های مختلف تولید و توزیع شوند تا برای باربری های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  • این توری ها باید به راحتی باز و بسته شوند.

فروش توری بسته بندی در تهران

قیمت توری های بسته بندی در تهران

توری های بسته بندی در تهران با قیمت های متفاوت عرضه می شوند چون سایز و ظرفیت های آن ها با هم متفاوت است. حداقل ظرفیت این توری ها روی 7 کیلوگرم و بیشترین آن روی 45 کیلوگرم می باشد.
به نسبت افزایش و کاهش این پارامتر ها قیمت این توری ها نیز به همان نسبت افزایش و کاهش خواهد یافت.

تماس با ما